Mary. Hejsan alla med höstlov. Och hej alla utan höstlov.

jahaja. Söndag va? Det känns som att de är fredag.. Helgen gick superdupersnabbt. Förstår inte riktigt hur jag hann med allt. Men det gjorde jag iaf. Nu sitter jag och pratar med "svenskar i usa och nattmänniskor i swe"- på facebook. Sen lyssnar jag på Roxette på Spotify. Mysigt! Det är dövarmt ute och inne, antar att ett åskväder drar in över Dallas när som helst.

Idag var vi och shoppade. Jag, Sara och ALLA norskorna. Övrig info: NORSKA ÄR FETT KUL! haha.

Jag köpte halsduk, mössa, strumpbyxor, linne och t-shirt. Bilder kommer sen =) Övrig info: Forever 21 är en aaasbra affär !! ;)




ganska höstig bild va? men de var ju i Chicago. Här i Dallas glider vi runt i t-shirt fortfarande... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />