Mary' but i'm holding you closer than most cause you are my heaven

Hej hopp

sitter och äter en orange tomat och väntar på att Emmy ska logga in på skype. Hon var inloggad när jag logga in, men då direkt så logga hon ut. hmmmmmmmmm. Vill hon inte prata med mig FAST vi bestämde det? =O Haha, jag är fett nyfiken på vad hon gör ;)


Annars då?

Jag har tappat räkning på hur länge jag har varit här.
Jag formulerar min tankar på engelska.
Jag
antecknar bara på engelska.
Jag drömmer på engelska.
Jag är inte helt slutkörd när jag ska gå och lägga mig (kommit in i rutinerna).
Jag
vet var man köper de bästa bananerna och var turkeyn är godast.
Jag vet exakt hur lång tid det tar att cykla över campus när det regnar el är sol.
Jag har lärt mig när vem är inne när på skype.
Jag tror jag helt enkelt har vant mig vid livet här.
FAST SAMTIDIGT FATTAR JAG INTE ATT JAG ÄR HÄR!!!!

Det här har jag drömt om ända sen jag åkte på en tävlingsresa till Holland i ettan på Löp och en tjej som hette Lisa berättade för mig och Fia om hennes liv i USA. Sen var jag fast. Nära att jag till och med åkte till samma skola (den fia är på nu). Men tillslut bestämde jag mig för SMU. Och det trivs jag fenomenalt bra med. (än.) =D

Alla som säger att träningen och livet här förstör för en, har fel. Fast det finns säkert skolor som förstör en och mosar in flera mil per vecka. Men här på SMU lägger vi upp träningen tillsammans. Jag säger vad jag vill göra och så gör jag det. Det handlar om vad som passar mig och vad som är bäst för mig. Eftersom alla pratar så dåligt om college i USA så hade jag verkligen inte förväntat mig detta. Så WOW vad jag är nöjd med SMU!!!


Så med världens bästa lag...

... och världens bästa Sara kunde jag inte fått det bättre!!!! =D
<3<3<3<3



bajs bajs, ha de najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />