Mary!!!! asså shit vad kallt det är i dallas nu. från 30 grader till typ 16 på två dagar. jag fryser ihjäl.

Idag har vi varit på State Fair och ätit konstig mat. Sen var vi på boulevarden och åt gratis mat (är home game ikväll). Nu är jag proppis.

Lite bilder. ps. kolla mitt album på fb också! :D



hehe, fråga inte vad det är vi äter. ni vill inte veta ;)

snygga naglar fick vi :D en pig och en mariihöna (på norska :P)

en baby giraff :D

precis när vi kom in i "djurdelen" så födde en get en getunge (öh killing va?)

ja sen fick vi se hur man gör barn också. mysigt.

fett mycket folk. jag dog.

en våffla också. hehe


jag klappa en griskulting som sov också. putti.

mer bilder imån. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />