FIA - Vart kommer all positivitet ifrån?

Är det från Bu eller från vykortet med blomman som mamma skickade som gör mig så glad?

Jag tror bara att jag har börjat tänka rätt och slutat fokusera på dom negativa och dumma tankarna.

Jag har en härlig känsla i magen, jag är superduperglad! Vill bara skrika rätt ut för att lätta på trycket för snart sprängs jag av glädje. För hallååå jag är här nu, i usa, fyfan vad jag har längtat och kämpat för att komma hit.

Jag tycker att matte är roligt, jag tycker att engelska uppsatsen vi ska skriva är jätteintressant! Historian går säkert också att göra rolig på något sätt, eller vänta veckans one page är ju faktiskt ganska intressant :)

Ååååh jag ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som har lyssnar på mitt ältande och tröstat mig i mina ledsna stunder. Jag önskar jag kunde köra en skypekonferens med er allihopa så ni kan få se att FIA IS BACK ON TRACK! Fia fluff, Fisen är tillbaka. Som vi har saknat henne!!!

Nu ska jag vänta till min dator får lite mer batterier innan jag går till starbucks för att beställa en latte. Ska träffa min historia lärare vid 3. Vi ska diskutera primary sources för vårt nya stora projekt. Haha olala ;)


Emmy - kan man förändras på bara några timmar?? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />