FIA - Sovande studenter

Plugget tar kål på oss studenter!

Jag har vandrat runt i biblioteket i en kvart för att hitta en plats att sitta och skriva klart min historia. Överallt låg/satt studenter i fåtöljer och sov. Heeelt galet hahaha, precis ÖVERALLT! Jag gav precis upp hoppet om en skön fåtölj och satte mig på golvet brevid ett uttag. Blää! Nu har jag en timme på mig att skriva klart historian, ajabaja! Vi fick frågorna till nästa veckas religionsprov idag på lektionen så nu är det bara att sätta igång att leta fram svaren bland alla anteckningar från lektionerna.

Matteprov, eng läxa, eng uppsats, religonsprov, matteläxa, historia läxa, extra credit uppgift historian, historiaprov, sen är det över för någon dag, sen sätter det igång igen. Haha!





Kommentarer
Postat av: Emmy

du kanske får lämna in ett klagomål till skolan - sluta ha så bekväma soffor i bilioteket haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />