FIA - Ni behöver inte vara avundsjuka...

För shit vad kallt det är här idag! Jag har jeans på mig för andra gången, första gången svettades jag ihjäl nu vill jag ta på mig ett extra par. Nej men nästan, för jag fryser! Det var kallt hela helgen och det ska vara kallt idag och imorgon, vi kommer att ha runt 18-19 grader. Brrr... Hahahaha hemma skulle det vara underbart men här är det som vinter för oss som är vana med bastuvärme.

Nu ska jag äta lite gröt till frukost och cykla till skolan och dumpa av min ryggsäck i lockerrum så jag slipper gå runt med min ljusrosa till min blommiga jacka, gick inte så bra ihop så jag lämnar ryggan med träningskläderna i lockerrum. Ibland så ;)

I dag har jag skrivning på min första lektion, sen har jag älsklingsämnet matte, rast en timme och sen historia. Midterm närmar sig för mig, nästa vecka har jag två och sen veckan efter den har jag en. YEAH!!


Ser man mina regnbågsmålade tånaglar som alla rådiggar ;)


Kommentarer
Postat av: Marianne

Söta lilla Fia... 18-19grader? Här hade vi nollgradigt i morse...



NJUT!!!!!! Ett år går fort och snart är du hemma i kalla, regniga, mörka Sverige igen!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />