FIA - Lätt som en plätt!

Jag hade precis midterm i religon. Det gick skitbra, jag kunde nästan alla frågor, det var 6-7 frågor som jag var osäker på men annars var jag säker på att jag hade rätt på dom andra 43-44 frågorna. KLOCKRENT!

Nu firar jag med en vanilla latte från starbucks, jag har blivit beroende. Vi har starbucks 3 minuter från vår lägenhet som jag alltid cyklar alltid förbi när jag ska hem, jag känner alltid ett sug efter kaffe, jag vill alltid stanna och köpa något :)  Deras blåbärsscones är loooovely!!

Vårt nya favorituttryck som vi alltid säger för att få varandra på bättre humör är ;
Ooohh honey you made a little joke, good for you!

Gud vad glad jag är över att jag har träffat Chris, hon är verkligen superduper! Vi är så lika, tänker likadant och ibland händer det att vi säger samma sak samtidigt, eller så hinner hon före och då säger jag meeh jag tänkte precis säga det där, eller tvärtom.


haha en tjej kom precis och frågade mig om frågorna på provet, hon ska ha provet nu, jag hjälpte henne och jag vet att jag har ett fel. hahaha! Men sen vet jag att jag har ett rätt på en av mina gissningar. Hon kommer att få a för jag är såå himlans bra!! jag är fööör snäll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />