Emmy - ja jag vet fortfarande inte svaret så ja; fortsättning följer helt enkelt ;)

idag har vi varit och shoppat!!! först på ett megastort outlet och sedan till ett megastort shoppingcenter! i slutet vad det stress, stress, stress fick springa mellan alla affärer så där fick vi dagens träningsrunda avklarad haha. köpte en hel del fint, svart topp, kavaj, skjortklänning, massa strumpor och trosor (inge kul att lägga pengar på men ibland måste man :P), supersmart kort/plånbok/nyckelknippa i ett, supersöta hårband och så en supderduperfin klänning :D. check it out and tell me what you think!!!








Kommentarer
Postat av: fiemum

fina kläder, klänningen var ball

2009-10-12 @ 11:26:02
Postat av: Jenny

nicenice, men varför har du lagt upp en bild på fia i klänningen? ;)

2009-10-12 @ 16:17:32
Postat av: Josefine Karlsson

Min fina vän! Super snygga kläder! Blir helt avis på dig av all dina fina shopping! Jag vill också komma ner och shoppa!:D <3

2009-10-12 @ 17:07:26
Postat av: Emmy

haha jenny tycker du att jag är såå lik fia i bilden. det tycker inte jag ;)



jossan: kom hiiit :D så ska vi shoppa loss som galningar!!! PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />