Emmy - happy halloween

shit den här helgen kommer bli gaaalen var min tanke i torsdags. och hittills har det stämt rätt bra. har sjukt mycket plugg, vill inte ens tänka på det. igår var det MAAC meet, tog mig igenom 6km. var sådär lagom fokuserad, gav give me five till coach när det var 1km kvar, vinkade till kameror... stukade foten gjorde jag också :(

sedan så var det besvikelsesamtal med coach som kastade mobil i vägg och slängde sin väska och bara lämnade oss... sedan så åt vi middag och lyssnade på trista prisutdelningar... och sedan så fixade vi oss... gick till ett Halloween party, dansade lite, gick vidare... sedan gick jag hem och det var påväg hem som det roligaste på hela kvällen hände....

jag och Heidy promenerade hem. helt plötsligt stannar en bil som har passerat oss och sticker ut armen och skriker något som låter som "heey amy". Jag hade ingen aning om vem det var och vem kör bil sådär sent? Vi fortsatte gå, bilen kom då tillbaka på andra sidan och tutade och skrek något ur förnstret... jag sa till Heidy att om dom vänder en gång till så måste vi springa. herregud två tjejer ensamma i the bronx.. kunde sluta illa liksom... så vi stannar och ser hur bilen gör en vändning och herregud vilken adrenalinkick haha. jag skrek spriiing och så sprang vi in i typ något buskage och jag ba göööm dig.. så jag typ duckade och jag vet inte vad. livrädd var jag samtidigt som jag döskrattade. ont gjorde det också att springa med stukad fot i högklackat aj aj!
Vi ser inte killarna igen och fortsätter gå tillbaka hemåt. Vid entren så ser vi M och M (två killar i laget). Dom ba varför sprang ni för? hahahahaha det var dom som hade åkt i bilen. herregud jag var så uppstressad av allt adrenalin så det kändes som att jag inte skulle kunna sova på en vecka! läskigt men kul - Halloween med andra ord :P

















ikväll blir det ännu mera happy halloween! :D

Kommentarer
Postat av: Sara Holmgren

KAJSA :D

2009-11-01 @ 13:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />