Emmy - en liten "innan jag somnar rapport"

har precis snackat med världens bästa Mary <3 och innan dess pratade jag med min andra hälft <3 ååh jag saknar dom jättejättejättejättejättejättejättemycket!!!! tur att vi kan ringa varandra ;) önskar jag kunde ringa alla mina andra vänner lika ofta. men heeej snart är sommaren här och tro mig då ska jag ta igen allt jag missat hemma i sverige!!

ville bara säga att jag totalälskar att sitta vid min dator och skriva såhär på kvällskvisten, Andrea ligger och sover och jag ska snart göra det samma. det är så tyst och mörkt i rummet och det enda som hörs är min knapprande på tangetbordet.


mitt mysiga skrivbord. på väggen sitter viktiga saker som får mig att må bra. (bilder, vykort och påminnelser)

älskar den här lappen! iofs skulle jag aldrig glömma det men det filosofiska budskapet är liksom så himla mycket jag över det.

Best always - EK

Kommentarer
Postat av: fiemum

:O)

2009-10-15 @ 10:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />