Maryyyy <3 Glee

Hej. Hallå. Tjo. Tjena. Ciao. el Hajdiho. (välj själva)

Ikväll har vi kört GLEE-marathon. Om ni inte har sett glee (vilket ni inte har eftersom det inte har kommit till swe än... ÅÅH STACKARE!!) så måste ni ser det. För att visa min förståelse av att ni har nada-aning om vad det är lägger jag därför ut två klipp (så att ni slipper slösa tid på att söka på nånting som snart kommer bli eran nya favorit serie). =)


trailern för Glee...

den bästa låten än så länge... kass video, jag vet. Men jag hittade ingen annan där man fick se dom "live" :(



och det här är till marcus! :P <3

Nu har ni säkert inte blivit intresserade av Glee. 100 spänn på att ni inte ens pallar trycka på play. Men ni kan ju gå in och se ett avsnitt.. el två. Här är länken på världens bästa sida:
http://www.casttv.com/shows/glee rakt in till glee-sidan :P

Jag vet, jag är snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />