Maryyy' ja, jag lever...

... men inte länge till. För snart dör jag. Veronika har redat dött tre gånger. Vi är helt slut efter helgen/loppet/resan. Assshh, allt bara.

Nationals gick nog inte så bra som vi hade förväntat oss. Men vi har haft en helt sjukt bra säsong iallafall så det gör inget. Min ben var inte på spring humör, om man säger så. Iaf har jag haft en superkul helg med världens bästa tjejer! :D

OOOOOCCCHHH, imorgon får jag en nästan hel vecka MED FIEMMA!!! :D Wow, jag längtar så mycket efter dom så att jag skulle kunna städa mitt och Verras rum varje dag i ett år. Då förstår iaf Veronika hur mycket jag saknar dom ;)

hihi, dags att lägga ner det sista i väskan. Puss hörs i NEW YORK! ;D


NU är det dags att jobba på vinterhullet!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />