Maryy' undra hur många tankar som tänks och undra hur mycket många löften man kan bryta.



Långpass i bena och musklerna värker efter gårdagens tävling.
Har ni sett Sara på friidrott.se (?), kolla in gfif i typ imorgon så får ni se nått kul där också.
Internett går lägger av ibland och då springer de tre snygga tjejerna i Daniel House (mary, sara och veronika heter dom) runt i ringar och skriker
Det här kommer bli en stressig vecka.
På måndag har vi bankett för hela track och xc teamet, man ska ha fina kläder på sig.
Jag undrar vad jag ska ha på mig.
Jag ska tydligen få något på posten i veckan.
Då kommer jag gråta som jag alltid gör när jag får paket.
Oavsett vad det är.
Ni skulle kunna skicka en tandborste och jag skulle börja gråta.
Tanken av att nån tänker på mig gör mig så betydelsefull.
Samtidigt, tanken av att tiden i nåns liv går till andra saker än mig gör mig rädd.
Rädd för att bli bortglömd eller ännu värre, att tro att en eld kan brinna utan bränsle.
Inte nått man tar för givet det är nått man kämpar för.
Nu ska jag plugga.
Ash, jag är så trött på Health Psychology.
När kursen är slut ska jag bränna boken och tacka gud.
Amen.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />