Maryy'' study hall

Hej hopp.

sitter i study hall och funderar pa hur jag ska fa ihop fyra timmar har denna vecka. Jag har nu var har i en och halv timma denna vecka. Alltsa behover jag 2 och en halv till. Jag kommer fa minst en timma ikvall nar jag har tutor tid med Mike. Men resten da? AASSSHHHH. Jag har ju anda A i alla amnen, vad ska dom gora liksom????

JObbar med mitt sista paper i english, den dar intervjun med Yolanda. Knepigt ar det for hon kan typ ingen engelska sa hon kan inte svara sa mkt pa mina fragor vilket gor att jag lagger till lite saker som hon inte har sagt. Kallar det "tolkning" el "lasa mellan raderna". ;)

For ovrigt ska vi om 12 minuter fa nya klader eftersom vi kvalificerade oss till nationals. Jag ar fett exited pa vad de kan vara. mohahahha ;D

sen ska jag springa lite a kora styrka. yeah.

later babes.


intervjuv. hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />