Maryy' jaja, jag säger då de. i rubriken behöver man inte tänka på stor bokstav. där blir alla bokstäver stora. :))

Hej små gubbar och gummar.

1. Jag måste lära mig att börja mening med stor bokstav. Word gör alltid det åt mig, men blogg.se har inte fixat det än. Hur svårt kan det va?
2. Jag måste lära mig att lägga tillbaka kläder i gaderoben. Inte bara kliva ur shortsen och tro att de kryper själv in i gaderoben. Hur svårt kan de va?
3. Jag måste lära mig att frukt är inte fräscha i all evighet. Köper alltid för mycket frukt och sen orkar jag aldrig skölja vindruvorna, skala apelsinen, skära upp annanasen. Hur svårt kan de va?

----------------------------------------------------------------------

Åså lite nedräkning så ni håller koll på mitt liv:

5 dagar kvar till MH och jag firar 1 år. (MEN VAH? Dom är ju inte tillsammans?! Inte på facebook ja)
13 dagar kvar till Regionals. (Om vi är 1:a el 2:a kommer vi till nationals!!!! Easy ;))
23 dagar kvar tills jag landar i New York hos Em!! (<3 Å Fisen. FIEMMA!)
47 dagar tills jag landar i San diego hos Fisen !! (<3 Å Koskenkorva ;))
61 dagar kvar till MH landar i Dallas. (<3 :D)
Miljoner dagar kvar tills jag får se Göteborg. (Känns de som)

Obs: Räknar med Dallas tid. (Viktigt särskilt på sista punkten)

Sen har vi ju övriga tråkiga datum, typ när nästa economi test är (IMÅN!!), när jag ska ha min oral presentation, när vi ska baka bröd, när vi ska köpa lampa, när vi ska ha teamdinner, när vi ska få awards för cross season, när jag ska städa badrummet, när min nästa massage tid är, när jag ska skicka presenter hem till dom som fyller år (så att snigelposten kommer fram i tid), OSV. Men whatever. Vi nöjer oss med "The big dates". Ok?



Jag och en groda. Ego. :)

ps. Bibel igen. Jaja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />