Mary. SMU = 1:a

Nyss hemkommen från regionals and guess what... jag vet att vi var rankade etta innan och många trodde vi skulle vinna... MEN ATT VI SEN VANN!!!! Och sprang våran bästa lagtävling ever och stod på oss från all press vi hade. Jag är så fett imponerad av oss!! =D

Dessutom hade vi lägsta poängen nått lag har haft på 10 år i regionals (typ). (Så tro inte att vi har dålig konkurrans ;))

Silje 1:a
Sara 4:a
Veronika 5:a
Kristine 8:a
Och lilla jag 23:a

Ja, jag vet.. litet hopp där. Men jag var sjukt seg sista 2 km. Annars sprang vi fyra (not silje) tillsammans hela vägen. Det var kul, haha, när vi sprang om folk så kom vi liksom fyra i grupp åså hörde man tränarna i andra lag på sidan;
"TAKE THOSE SMU GIRLS!!!! NOW!!!"
;)

Om 9 dagar är det nationals och om 10 dagar åker jag till New York med världens bästa fiemma! <3

Nu ska jag och min huvudvärk gå och dö nånstans,
bajs bajs ha de najs.

och här har vi vinnarna !!!
(och jag på kanten utan byxor som vanligt. suck, att jag aldrig lär mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />