FIA - You are better then the best

Men shiit det är redan onsdag kväll, helt sjukt vad fort det går! Nu har jag ätit middag och kollat på ett Glee avsnitt, himlans bra, så nu ska jag läsa igenom historian. Jag har inte läst kapitlet utan jag har tagit info från sammanfattningen på nätet och lektionens powerpoint, kanske inte så jättebra men jag har inte tid att plöja igenom 50 sidor tills imorgon. Så det får gå för den här gången, jag kan läsa kapitlet på planet på väg till empan, eller något. Jag var tvungen att ha min one page klar idag för imorgon ska jag ägna hela dagen åt matteplugg. Har matteprov på fredag, baajs! Hade genomgång idag, två timmar, fyra kapitel, förvirrad.

Saaaandra, jag hörde att er lilla prins har anlänt, gratulerar! Ser fram emot att träffa honom när jag kommer hem i sommar, ta hand om er! Du får skicka bilder sen så jag får se plutten :)

Igår var jag känslomässigt trött, jag var helt slut, så jag fick och la mig efter the hills. Jag räknar ner dagarna, jag var och är fortfarande väldigt frusterad, men jag antar att han har rätt, det är ju inte alls länge kvar...

Imorse pratade jag med familjen, kändes som det var jättelänge sen jag pratade med dem <3

Jag har inte pratat med mina vänner där hemma på jättelänge, saknar er tjejer!! Det är så konstigt att man bara åker iväg sådär, från vänner och familj. Det är svårt att prata varje dag, även fast jag skulle vilja det, även fast vi gjorde det när jag bodde hemma. Det är svårt att veta hur det kommer vara sen när jag kommer hem, jag hoppas att allt är som vanligt! Ni ska veta att jag tänker på er och saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />