FIA - Blandade känslor

Jag vet inte om jag är trött, ledsen, arg, irriterad, stressad, besviken, nyfiken, glad, lycklig, kär, upprörd jaa you name it... Jag vaknade precis upp, klockan är 12, jag blev nog lite stressad för att jag sov så länge. Och nu insåg jag att jag måste läsa en essay och göra uppgifter till den, samt den där äckliga primary source grejen. Bajs dag!

Men det är onödigt att stressa, svensken vi var hemma hos idag hade inte en börjat med primary grejen, han verkade inte stressad för det och han partade nog länge till efter att vi hade dragit runt 1. 

Grannarna var också uppe igår när jag kom hem, det var tänt och massa folk, jag tänkte gå dit men då hade jag aldrig kommit i säng och jag var tvungen att sova för att orka med allt idag. 

Gud vad tråkigt det var att vakna upp alldeles ensamen, ingen Emmy, ingen Mary, ingen Chris. Men imorgon blir det roligt att vakna upp för då får jag träffa Chris igen, om jag inte träffar henne inatt.. 

Nu ska jag äta frukost framför tvn, sen ska jag läsa essayn och få bort dom där uppgifterna innan jag sätter mig med min primary source. Det är bara finslipning kvar egentligen, men jag är inte så nöjd med mitt claim som jag kom fram till, men men det är bara en grej av många andra så det kommer nog gå vägen ändå. 

Nu är det inte alls lång tid innan jag träffar pappa mamma o jenny!! Åååh jag kommer vara så glad när jag träffar dom, kommer jag ens att kunna koncentrera mig på historia finalprovet? Dom kommer ju vara hemma hos mig när jag cyklar hem från provet, aaaah! Btw, hoppas att jag inte missade vårt samtal idag på skype för att jag sov så länge, jag ska vara inloggad och hoppas att dom loggar inte snart :)

Solen skiner idag, igår spöregnade det, så det kommer att bli en bra dag med bra känslor!


Snälla Gud låt mig hitta rätt på känslokartan.
Låt mig sluta tänka på honom för det kommer ändå aldrig att fungera, och låt mig klara av allt plugg, låt mig glädjas åt resan istället för att längta tillbaka, låt mig vara glad och lycklig. Amen.


Kommentarer
Postat av: mum

vi missa skype, kolla på film...sorry.

2009-11-30 @ 10:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />