Fia - bibblioo

Jag har suttit i bibblan i två timmar och läst klart historian, nu ska jag bara svara på veckans uppgift som är ganska klurig faktiskt, ska försöka få tag på Rikard för att få hjälp att förstå kapitlet lite bättre. Om en timme har jag tutoring, ska gå igenom min essay #2 och sen ska jag gå igenom mina math quizzes. Så jag får nog skriva på historian ikväll, blää!

I dag har jag stött på så många svenskar, helt otroligt, hänger dom på starbucks eller? Jag gick till ett nytt starbucks på campus och där vimlade det av svenskar. Innan dess har jag inte alls stött på så många svenskar, så det kändes lite konstigt att träffa på så många på en och samma gång. Jag kommer inte gå dit igen, jag ska hålla mig till min favorit istället, som verkar vara mångas favorit eftersom det alltid är en bamselångkö där.

Nu käkar jag goldfish muuummss! I går var jag på både yoghurt express och yoghurt land, först med N och marianne och sen med mariannex2. Vi cyklade dit elva igår kväll och det var såå värt det, mumms!

Mikas nya skiva är suverään, har ni hört någon av låtarna? Jag tycker om blue eyes, touches you mest, men dom andra är också jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />