Emmy - vill spola tillbaka tiden

party in the USA!! ååh vi hade ju helt sjukt kul... dessa två låtar påminner mig om utgången i torsdags på Marquee.

det är så svårt att veta vad man ska skriva om, hände så himla mycket när Fiemma var på äventyr i New York. vart ska man börja liksom? kommer bli en härlig röra med ditten, datten och hatten... men idag så får ni nöja er med två låtar som vi dansade loss och skrek oss hesa till i torsdags!!!



och så här såg klubben ut

 
soffan i det bortre vänstra hörnet var "vårat"




(bilderna hittade jag på
http://www.strategicgroup.tv/marquee/)

nej nu ska jag snart iväg och äta middag med Siri och sedan ska vi plugga tills ögonlocken är tunga som stenblock. två veckor kvar i skolan, sedan final week med slutprov i fem ämnen och så åker jag till San Diego och träffar min familj igen <3

Kommentarer
Postat av: K

wow!

2009-11-30 @ 16:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />