Emmy - solen skiner!!!

nu har Ma och Fi åkt hem. saknar dom redan. när jag hade sagt hejdå till Mary så kom det några tårar på vägen tillbaka. vi har haft HELT UNDERBART OTROLIGT SUPDERDUPER ROLIGT!!! en helt oförglömlig resa med världens bästa tjejer!!! önskar att vi gick på samma skola så vi alltid kunde ha lika roligt tillsammans!!

nu är klockan snart två, idag ska jag tvätta, städa iordning och sedan är det tydligen en asbra basketmatch ikväll i hallen, fick höra det från M nyss när jag var i hallen för att snacka med coacherna.

ska ner och fylla på pengar på mobilen nu... som Ma skrev tidigare, bilder kommer senare. och bilder har vi tagit massa kan jag lova - mamma mia ;)


mina bästa tjejer <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />