Emmy - gissa vem som ska till New Jersey och kolla på NBA basket ikväll!!!

jaaag! + massa andra men dom är oviktiga för er haha! Match mellan Boston Celtics och Nets.

Jag ska äta popcorn, hotdogs, skratta när dansarna gör felsteg (bara för att jag är sa avundsjuk på att dom dansar så himla bra) och kolla på när låånga killar fajtas om den orangea bollen!

har precis skrivit klart en essay, nu ska jag plugga lite biologisk psykologi innan det är dags att byta om, äta middag och sedan åka med bussen och kolla på basketen!



sprang föresten häck idag for första gången på jättelänge - det gick jättebra och var jätteroligt! Emmy är superglad för tillfället :D imorgon blir det hårdkörning med styrka ;) målet är mer träningsvärk än jag redan har ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååå vad orättvist att du får gå och se celtics. Tack för Farsdags presenten. Speciellt det fina kortet. Jag ska göra egen Beef Jerky imorgon den ligger i marinad under natten. vi ses snart puss pappa!

2009-11-07 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />