Emmy - blame it on the a a a a alcohol baby...

Kom precis tillbaka från en söndagspromenad i parken. solen sken, men det fanns inte lika mycket löv kvar på träden som sist och det var lite kallare idag än förra veckan. men det var mysigt, skönt att promenera och rensa tankarna. L var precis här, och berättade om deras galna partykväll... hon hade tydligen lämnat ytterligare en vän i sticket den här gången, fast nu var det faktiskt värre - nu lämnade hon en vän ensam på någin club i city utan att säga att hon gick... visst hon var full och visst hon kommer inte ihåg något och visst visst, VISST! sa precis till henne att det här var andra gången hon gjorde så och att det är oacceptabelt att lämna sina vänner ensamma på fester särkilt när man inte känner någon och måste gå hem ensam. hon blev jättejättejätte arg på mig, och sa jämförde det med en annan gång som inte ens går att jämföra med för det är två helt olika saker. hon totallackade och jag sa åt henne att jag inte ville prata med henne när hon var i det tillståndet för det leder ingen vart... jag öppnade dörren och bad henne gå.

Mary och Fia kommer om två dagar, vänner jag litar på till 100 % och snart ska jag skypa med Jossan (hoppas hennes skype fungerar). jag har många vänner jag litar på till hundra procent!!!
men jag kan ändå inte låta bli att bli lite besviken på L... trodde hon var en riktig vän. men nu omplacerar jag henne till "haroligtmedmenintelitapåvän-facket". men det gör inte så mycket. då vet jag vart jag har henne, och det är inte så att jag kommer sluta umgås med henne för jag tycker fortfarande om att umgås med henne. men ibland blir hennes små konstigheter hon har för sig lite för mycket och efter olika händelser så vet jag nu att hon inte går att lita på.

nu ska jag plugga lite psykologi, skriver ett research paper om the amygdala! sedan så ska jag kolla på ett par avsnitt av svenska paradise hotel också... hoppas att er helg har varti bra!! PUSSS <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

strunta i henne. du har bra vänner att lägga din energi på!

2009-11-22 @ 22:54:00
Postat av: Maryy

Love UUUU!!!

kan inte vænta tills vi ses. såg ditt mejl och det var ju SJUKT krånligt, men jag ska ordna det. ringer dig imån efter vi har sprungit!!! :) Love

2009-11-23 @ 02:18:49
Postat av: Emmy

what? krångligt!!!? det är inte alls så krångligt som det kanske lät. lycka till imorgon så hörs vi efter det!!! love <3

2009-11-23 @ 02:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />