Emmy - 20 grader och strålande sol!!

Härligt väder idag!!!! Solsken och sommarvärme!!! Inte kunde jag väll sitta och uggla i biblioteket en såhär vacker dag... därför så bestämde jag mig för att gå ut och plugga i solen istället, och jag fick med mig Lauri :)

jag funderar starkt på att droppa en av mina klasser. biologisk psykologi. dels för att det inte har gått så himla bra i den klassen, men även för att jag inte har energi till att plugga för den kursen då det är alldeles för svårt och mycket. jag läser 15 credits, måste ha 12 för att vara fulltidstuderande.. så jag kan hoppa kursen om jag vill utan att det påverkar mig... just nu lutar det åt att jag ska droppa klassen!!











vi hade lite problem med självutlösaren på kameran haha men jag tycker att bilderna blev roliga!!!


har även pratat med coach Edman på skype, snart är det middag och därefter blir det mer plugg --> blir nog biblioteket då ;) har en uppsatsinlämning imorgon och två prov på tisdag!!

Kommentarer
Postat av: Mum

NICE :O)

2009-11-09 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />