Maary - you're my everything

Tjosan.

Haft fullt upp hela helgen.

Lite sådär 'viktiga' saker framöver:
2 dagar kvar tills mitt Matte E prov
2 dagar kvar tills musikarskivan
4 dagar kvar tills LÖPARSKIVAN
10 dagar kvar tills jag åker på jem-träff i Karlstad
16 dagar kvar tills Fysikkursprovet
22 dagar kvar tills min första utomhustävling
23 dagar kvar tills Matte E kursprovet
31 dagar kvar tills STUDENTEN
32 dagar kvar tills jag åker till Mannheim för att tävla

That's it. I helgen var jag på Gröna Lund. Bilder kommer om en månad. Då har jag tid med bloggen på riktigt ;) Hahah.

LOVE 2 U ALL


TUMMEN UPP FÖR ATT HA BIRGER I MATTE E. Han är lätt bäst på att lära ut, å lätt bäst på att driva å trolla med/för eleverna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />