FIA` Va a bailar esta noche? Un poco, per favore!

VI MÅSTE HA GJORT SUCCÉ IGÅR NÄR VI GICK TILL RUSSINPARTYT OCH DANSADE!
När vi kom tillbaka från tapas stället igår så gick vi till baren där det är dans varje kväll och dansade med alla pensionärer. Först blev de jättechockade, några gick och satte sig, andra stannade kvar och några tog kort. Efter ett tag när jag hade fått upp hela gänget på dansgolvet bytte de till vår musik typ barbie girl och sådana fjant låtar och då gick de flesta och satte sig. Men jag och emmy bjöd upp några och sen var vi ett gäng på dans golvet som shakade as ;)
Roligast var nästan när jag gick fram mimandes till en gubbe " Im a barbie girl" Han fick typ hjärtinfarkt och alla runtomkring asflabbade.

I dag har ALLA tanter och gubbar som vi har mött vid poolen eller i korridoren skrattat och frågat om vi ska dansa ikväll också. Emmy berättade att några tanter hade sett riktigt besvikna ut när vi sa att vi inte skulle komma och dansa ikväll. Puttisar haha dom tyckte säkert det var jätteskoj med några ungdomar med dem på dansgolvet :)

Emmy kollar på film, jag, Linda och Nic sitter och pluggar nere vic receptionen och de andra är ute och äter glass.




Glada icke russin tjejer :)


Kommentarer
Postat av: M

Så det var inte så farligt med knäet i alla fall då :O)

2009-05-04 @ 09:17:24
Postat av: M

Så det var inte så farligt med knäet då?!

2009-05-04 @ 09:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />