FIA` Trött

Jag är trött men ändå inte. Illamåendet sen igår sitter kvar och jag håller tummarna på att jag inte kommer att spy på dagens lååånga lektion från 9-16. Vi ska ha seminarium och gå igenom allas arbeten och vad som kan förbättras och sånt. Jag ska presentera en killes arbete, det var bra men kort.

I kväll ska jag hem och förhoppningvis kunna träna, beror på om jag fortfarande mår jätteilla, sen ska jag träffa Natta :) Skulle ha träffat henne igår egentligen men jag var för trött, halvsov och kollade på hockeyn.

See you later aligator!



Mina nya favvo shorts ;) Eller pjamasbyxorna som de andra kallade dem...

Kommentarer
Postat av: Becky

älskar shortsen har också sånna fast i rosa :D

Postat av: FIA

Dom är lovely!!

2009-05-07 @ 13:55:42
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />