FIA - Today

Jag har ganska mycket kvar innan mitt sommarlov är här.
I dag måste jag svara på ncca frågorna, sammanfatta intervjuerna, träffa Pam och lägga ihop allting och analysera tillsammans, om vi inte gör det imorgon... Sen ska jag träna och göra klart del 1 på min identitets uppgift. Det är inte så jättemycket egentligen och jag känner mig inte så värst stressad, känns som att min knopp har tagit sommarlov redan. Jag måste kämpa en vecka till för nästa torsdag har jag inga mer lektioner eller inlämningar :)

Nu på torsdag ska jag träffa L och snacka lite USA, oh yeaaah!
Nästa torsdag ska jag jobba på Tom Tits Experiment, det var ett tag sen. Jag jobbade där sist i januari, så jag kommer nog vara lite ringrostig nu i början innan jag kommer in i allt. I CAN DO IT!

Jag just nu..



Istället för...
 
Bra vaa?! Nu är glada Fia tillbaka igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />