Emmy

Jahaja så är det... hej och hå... Skivan i fredags var rolig på middagen, mindre rolig när middagen slutade en halvtimme för tidigt... ännu mindre roligt när det inte kom något folk... så trist att många gick hem... sen kom det efterinsläppsmänniskor och då blev det roligt.. och så kom M tillbaka efter att ha varit gudvetvar... vi letade och frågade efter henne men hon varken fanns någonstanns eller svarade inte i telefonen... lite orolig blev jag faktiskt att något hade hänt.. men sedan kom hon tillbaka tillslut (efter över en och en halv timme) iallafall gladare än tidigare haha.. när det blev lite fler folk på dansgolvet så blev det mycket bättre musik också.. det var som om att dj:n inte orkade anstränga sig när det inte var så många som dansade tidigare... mycket dans och skratt... sedan var det dags att åka hemåt kring tolv för fia och jag är ju som sagt hundvakt hela den här veckan.. men man brukar ju säga att man ska gå när det är som bäst. men det hade varoligt roligt att vara kvar ett tag till.. som jag har sett på bilderna nu efteråt på facebook och som jag iofs såg på plats också var att många drack nog en eller två drinkar/öl för mycket, några strulade med folk dom inte borde... ja jag säger då det... lyckad skiva som som precis som förra året blev lite av en incestskiva inom friidrottsfamiljen haha!

Sötaste som hände på skivan var iallafall när T kom hem från USA tidigare än planerat och dök upp på skivan utan att V visste om det.. han ville överaska sin flickvän men så kom han inte in pga hans legg hade gått ut nyligen så jag fick gå in och hämta V på dansgolvet och säga kom... då frågade hon vad är det? då sa jag att det är någon som väntar på dig utanför... då sa hon är det mamma? då sa jag nej haha men gå ut och kolla till vänster.. och så gick hon ut och såg sin pojkvän T och då sprang hon fram och kastade sig i hans famn.. sedan kom hon in och var helt uppspelt och grät av lycka.. sprang upp till garderoben och hämtade sina saker... ååh det var så himla gulligt.. :D








Kommentarer
Postat av: Anonym

schyssta bilder!!

2009-05-17 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />