Maryyyyy

Palla,

igår började jag med min vårjacka och idag snöar det. Usch jag är så trött på snö. Ye sure, växthuseffekt utan snöiga vintrar. Flytta till Sollentuna då, här snöar det alltid. Jag tänker flytta till Afrika när jag får råd.

Tänkte kolla på mitt final lopp från helgen. Men då har min kära pojkvän lagt in alla lopp utan just min final. Kul.


Igår hade vi vårt första Löparskiva möte. Det var mycket intressant. Som ni kanske har märkt fixade vi då en facebook-events på skiten och skickade ut. Har DU inte fått en? Ajaj, sök på löparskivan på facebook så lär den dyka upp. Middagsinbjudningarna kommer så småningom. =D


MEN GLÖM INTE 15 MAJ PÅ CAFÉ UMBRA!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />