Maryyyy @ hejhejheja

Ligger här med nyvaxade ben. Det är en plåga att vara friidrottare och behöva visa upp ohåriga ben 24/7. Tacka vet jag vax. Idag kollade Emmy på medan jag vaxade... det var roligt med sällskap. Hahah. <3 

Imorgon ska jag ut till Bosön för att göra syreupptagningstest och tröskeltest.. tror jag det var. Just nu är jag inte så taggad. Jag är fett sliten för jag har haft en ashård vecka med träning. Men det ska bli spännande att göra. SUPERDUPER!!

Nu måste jag städa mitt rum. Det betyder att jag måste hämta dammsugaren.

Sen ska jag äta chips.. Fast det kanske inte är så bra inför testerna imorgon? Eller? Det kanske det är.. bäst att prova. Hahaha.

Hejdå kära bloggläsare. LOVE


shupp shupp. här ser ni söta Emmy =))))


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah!! Mary jag älskar din chipskommentar! xD Lycka till i morgon!! Det är bara å sätta ena foten framför den andra så fort som det går!

2009-03-26 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />