Maryyyyyyyy @ Gbg (Göteborg)

Hej,

på tåget var det en alkolist-gubbe som spelade hög musik på sin bärbara stereo och satt och snackade djupt med sig själv. Men han var sjukt väluppfostrad och höll lagom nivå på ljudet och såg till att han inte satt på någon annans plats osv.
              Det roliga var att typ ingen låtsades om att han satt där utan alla höll på med sitt. Sen kom det en tågvärd och frågade om det var chill med den höga musiken. Och det var ingen som sa att det störde. Fett skön tågresa
 
Sen blev det lite för mycket av det goda och han trillade in i ett bord och fick flytta till en egen kupé.



Är hemma nu. Fett skönt.

På löp är det kalabalik. Säkert för att jag inte är där och styr. Herregud. Tur att jag höll mig borta i veckan ;)

min söta långhåriga pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />