FIA` Ovanlig väckarklocka

Jag vaknade av att hundarna hade värsta hundpartyt i deras rum.. Dom skällde och skällde och när jag gick dit var det för att minstingen, Maya hade rymt till andra sidan gallret och retade de andra med en pipis i munnen... Hundar!

Aja jag fick i alla fall sova 10 välbehövliga timmar! Det är bara jag och hundarna som är vakna här hemma, mamma har jobbat natt så hon ligger och sover, pappa jobbar och Jennys sportlov är slut så hon började skolan i dag. Buhu :( Men nu kanske jag pluggar bättre..

I dag börjar min mördarvecka, jag har jättemycket i skolan och sen måste jag plugga asmassa. Haha asmassa, det var ett nytt ord, tänkte skriva jättemycket först men sen vart det liksom jättemycket två gånger i samma mening och det var ju inte så roligt ;)

Just nu käkar jag frukost, sen ska jag ta ner min hög med skolböcker och breda ut mig på kökbordet och plugga..
Jag vill ha ett nytt stort skrivbord!  Jag gillar min lilla mysiga plugghörna i mitt rum med fåtölj och allt, men det blir så trångt när man ska ha massa böcker att slå upp i och greja. I want some space!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />