FIA` Oh yeah!

Opponeringen gick bra i dag!  Vi fick bra kritik och de berömde vår ministudie, den som handlar om lögner, vilket kändes roligt!  Gubben i gruppen som vi skulle opponera mot vart väldigt upprörd, " det där håller jag inte med er om" då sa en i vår grupp " nej men det här är vad vi tycker" ... oooohhh 
På väg till T banan fick vi sällskap av två killar sköna killar; en som vi inte vet vad han heter men det får vi fråga nästa gång, och en annan som vi visste vem det var sen innan. För några blev det firfika  men jag åkte hem för jag skulle träna. Another time mayby baby ;) Btw våfflorna blev suveränt gooda.


Neej men jag tycker så här ;) Bilden passar ganska bra inte sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />