FIA` Oh yeah!

Nu är en massa massa från Löp på den omtalade Rock Bash skivan, så jävla nice! Vad gör jag då? Jo jag pluggar, eller jag ska bara läsa fyra sidor till sen fortsätter jag läsa imorgon.. Boooring!

Det är typ 600 pers på skivan, jag hörde rykten om att det var 440 efterinsläppsbiljetter som hade blivit sålda och sen var de uppåt 150 pers på middagen. Coolers! Undra ifall det kommer vara någon skiva som slår dem?  Jag kommer inte ihåg vilken skiva det var som sålde flest biljetter, det hade varit lite kul och jämföra. Fast jag tror årets skivor slår förra årets, 90erna verkar vara lite mer party! Jag tycker nästan att det jämt är något nytt festalbum upplagt på facebook.
Så är det, så är det. Nu ska jag läsa lite till innan jag somnar, jag har varit jättetrött hela dagen.



Emmy har pluggat som en tok hela dagen för hon har tenta på fredag. Hon hälsar att hon är mosig i skallen efter all inpressning av plugg. Hmm haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />