FIA` Korvsmugglaren

ALL FÖRTÄRING FÖRBJUDEN!

Jag och Pamela sitter på bibblan i SUPERtälje eller som Pam säger Slöddertälje. Vi har gjort klart vår del av arbetet och nu ska vi sätta igång med vår individuella ella ellaaa (sjunger på låten) uppgift. Jag ska skriva om begreppen flexibilitet och validitet medan Pam sitter och bläddrar igenom böckerna och letar efter intressanta begrepp.

För ett tag sen började min mage vrååååla efter mat och då gick jag ner till kiosken och köpte korv med bröd som jag lindade in i servetter. Jag la paketet i min vita schal och småsprang förbi lånedisken sen satte jag mig och mumsade nöjt! haha :)

Nej hej och hå, nu måste jag sätta igång och läsa och skriva... Aaahh!


Skååål Vrååål ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />