FIA` Klockrent!

Min kursledare på ledarskapskursen är bara så himla bäst! Jag berättade ju förut att jag hade fått två extra veckor med min uppgift och igår mejlade jag henne och frågade lite om vad det var jag skulle skriva om egentligen. Jag frågade om hon hade några förslag, och nu när jag tittade min mejl hade hon bifogat en bilaga med massa frågor och idéer. Jag blev jätteglad och intresserad och ville sätta igång direkt med arbetet. Men tyvärr får det vänta för jag måste börja med mina andra två hemtentor som ska in på onsdag. Blää! Jag måste försöka hinna klart med dem innan tisdag för jag ska på informationsmöte på TT... GO FOR IT!

I dag ska jag till banken, städa rummet, plugga och försöka hinna klart med uppgift a på ena tentan. Sen ska jag träna också, hinner inte åka till löp för det tar sådan lång tid att åka fram och tillbaka. Jag måste verkligen satsa på skolan just nu! Undra när jag får mitt träningsprogram förresten, jag kanske får köra backe själv today, nice!

En gammal låt med yeah yeah snubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />