FIA` Hello Everybody!

Greys slutade precis, innan det kollade jag på arga snickaren samtidigt som jag läste på till morgondagens seminarium. Jag ska lägga mig och läsa lite till innan jag somnar. Jag tränade aldrig i dag för jag kände mig frusen och hade världens huvudvärk. Gick tidigare från lektionen för jag pallade inte att vara kvar...

I morgon har jag skolan från 10-15 och sen ska jag hem och träna och fortsätta plugga... Helvetet är igång!

Jag har ont i mitt hjärta, det liksom hugger och ilar. Det kommer lite då och då, jag borde nog kolla upp det!
Jag mår jätteilla och har gjort det hela dagen.
Jag har ont i magen.


Ni ser, jag skulle inte ha skrivit det här depp/klag-inlägget.. Jag mår inge bra och sen är jag egentligen inte på humör för att blogga men jag tänkte slänga iväg ett inlägg så ni vet ;) GOD NATT DARLINGS!


You are the sun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />