FIA` God morgon!

Usch vad tidigt det är! Jag ska ta halv åtta bussen för gruppen har bestämt träff i skolan klockan 9... Och det tar ju sin lilla tid att åka till universitetet från södertälje, restiden är väll runt 1,5 timme! Som tur är så har jag sällskap av Pamela hela vägen, annars hade det varit boooring!

Jag ska vara i skolan till 2 sen ska jag åka till löp. Jag och Emmy ska åka med Markuuuss så vi bestämde att vi skulle vara på löp vid tre tiden. Sen är det väll runt 5 timmars bilfärd, jag måste plugga lite men sen kommer jag antagligen vara för trött och sova istället... Hmm :)

I kväll får vi träffa Mary, wiiihooo!!

Nu måste jag röra på mig! Jag ska upp och kolla packningen en sista gång så att jag inte har glömt något och sen börja gå mot bussen...


Flowerpower


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />