Emmy

det är lite kaos i min skalle för tillfället. tänker på massa saker som skall göras och som borde ha gjorts osv. ska nog åka hem till södertälje idag och planera lite saker med mina föräldrar och Fia så kanske dom kan få världen att snurra i en lägre hastighet. jag är inte deprimerad eller så. tvärtom. det händer så himla mycket roligt för tillfället men som sagt MYCKET händer och jag känner mig lite lost. iallafall ska maila några mail nu, ringa några samtal och sedan avgöra om jag ska åka till södertälje eller inte.. btw så fick vi reda på resultatet från den förra tentan idag - JAG FICK VG :D det känns grymt skönt att slippa vänta på resultatet och jag som var så nervös innan tentan...


"ska jag välja röd, gul eller blå? hmm svårt val för alla är ju lika fina"just nu känns alla val som detta haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />