Emmy och Fia - lyckad utgång :D

Åh det var inte bara liite roligt igår utan vi hade superroligt!!!! Först var på på förfest hemma hos Scheller och därefter åkte vi till gamla stan och gick till klubb 90's vid riddarkällaren... Massa gamla godingar spelades, vi skrek/sjöng oss hesa, dansade oss svettiga både på golvet, på fönsterbrädan, scenerna och jaa i luften dansade en del också haha...
kameran var bara med ett tag på förfesten sen beslutade den sig för att stanna i väskan som hängde i garderoben...






Roligaste kommentarerna
- "Men ärligt. Han va skitsnygg men smal. Jätte smal. De såg jag när vi kom ut"
- "Jag gick omkring där ute i en halvtimme och försökte förstå var jag var någonstanns. Jag blev förvirrad av alla människor, tunnelbanan och vattnet brevid mig, visste inte rikigt vart jag var någonstanns"
- "Det  var inte jag som strulade med honom, det var han som strulade med mig"

Roligaste händelserna
- Stulen banan på pressbyrån
- Kullerbytta på asfalt med slaskig snö
- Stulen HALV cheseburgare från sovande kille på nattbussen
- Insmugglade minijägerflaskor dracks upp på toaletten och slängdes därefter i toalettpapperkorgen
- Trollspö med glitter och paljetter trollade fram många leenden och kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />