Emmy - JSM dag 1

Jaha då sitter jag här uppe i Marys säng inlindad i en flecefilt och är lite halvt frusen av mig. men en som för tillfället är mer frusen är lilla Mary som ligger i ett kallbad för att återhämta sina trötta ben. Fia sitter nog nere och kollar på nyheterna tror jag...

Dagen gick skit. jag kände mig väldigt tung i kroppen och tiden blev apdålig. men men måste försöka tänka bort besvikelsen och försöka ladda inför den kommande utomhusäsongen... men först: EN VECKAS TRÄNINGSVILA!!!! ska bli så himla nice!

nu kom Fisen upp... hon tuggar på bananchips... hon som HATAR banan kan äta bananchips vilket jag tycker är lite konstigt men men... hon hälsar att hon fick kämpa hårt för att ta sig till final imorgon.. det var tufft att lyfta på pennan och skriva sin namnteckning ;)

ikväll kommer Fiemma mysa framför teven och massera varandras trötta ben (+ Fias skinka)

vi höörs!


Kajsa tycker att det är sköönt att bli kliad bakom örat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />