Maryyyy'' hej hopp. för jag har tagit studenten!!

Dagens glada nyhet:

Min skola i USA köper alla skor och spikskor till mig. YES! Skorna är Asics (me love) och spikisarna är Addidas. Fett najs asså!! Då slipper skorna ta all plats i resväskan ;)

Dagens mindre glada nyhet:

Jag har bara packat upp en flyttlåda och mitt rum är redan fullt. OBS! Jag har elva kvar nu. :P:P




Lite random bilder från studenten


nästan alla 90:orna på Löpis. oliver saknas

Seger skriver i min mössa =)


alla utom oliver. fett snygga erkän. ;)

jag

och en bild på Fisen bara för att hon är så söt.


hinner inte lägga in mer bilder för nu ringde marcus. puss godnatt. <3


Kommentarer
Postat av: Coach Richard

Säg nu som det är i stället , Fiemma ville ha med en bild på sin vältränade coach men fegade ur och såg bara till att jag var med i bakgrunden, fegt....

2009-06-16 @ 10:45:40
Postat av: Fiem mum

Tro du har rätt Rickard :O)

fast hon är ju himla söt Fia lotta larsson

2009-06-16 @ 14:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />