Maryyy ; onsdag

Hej,

Matte E kursprovet gick toppen. Jag har aldrig varit med om ett lättare prov. Det skulle inte förvåna mig om jag har tillräckligt poäng för mvg men saknar solar. För shit vad enkelt det va. =)

Nu pluggar jag som en galning till historiaprovet imån. Jag är helt slut i hjärnan efter 4 h matteprov. Måste hinna träna också. Det är mycket nu, herregud. Men imorgon 10.10 är det över!!! YES!! =D



TILL SKOOG!!
Em är nyfiken på vad du vill. Ring henne!





Det här är Filip. Han är en sävedalare och är rädd för marcus. Han brukar lura mig att värma upp för länge och hans största idol är Legernes. Hej hej. ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

du är ju lika nyfiken du på vad det kan vara mary haha! jag tror att han kanske vill att jag ska hara eller så får jag inte springa 400m H på tis... vi får se om han hör av sig eller inte.. måste ju finnas någon anledning till varför han ville ha mitt nummer..



LYCKA TILL på provet imorgon.. you can do it ;)

PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />