FIA - Shit vilken dag!

I går hade vi en heldag på stranden. Jag och Emmy tog bilen till Tunanäs och var på stranden med Nattas familj och några andra familjer. Det var länge sen jag hade en heldag på stranden och gud så skönt det var att bara vara!
Vi åkte dit runt 12 och sen solade vi och badade, Emmy badade också men det var för att Natta drog i henne ;) Sen grillade vi runt sex och efter det åkte vi ut med båten, fett nice!

Vi åkte hem runt 9 och bytte vi om för en kväll på stan. Vi tog en drink på flamingo för att sedan gå vidare till stanleys och kolla in deras michael jackson tema, det var inte så mycket folk så vi drog vidare till hamnmagasinet. Fullt ös, massa folk och efter Hannes spelning kom han och Johan dit. Sköna typer det där, det snackades om beachvolleyboll idag, får se om det blir av, får slå en pling till någon utav dem senare när jag har ätit frukost, för jag är fett på!

Jag skulle ha tränat i dag på morgonen men eftersom det blev så sent igår, med nattkäk på donken så bestämde jag mig för att springa ikväll istället för det är ju så jävla varmt nu!! Aaahh jag vaknade av att det var för varmt.


I scream, you scream, everybody screams for icecream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />