FIA - Måndag är en sån dag

GBG HERE I COME!
Nu när Emmy inte åker med till Göteborg så kommer jag vara all alone, haha eller jaa nästan i alla fall. Tråkigt att hon inte följer med. Jag tar inte med mig datorn, men jag kommer säkert att kolla datorn på hotellet.

Jag har tagit med mig tre böcker och några tidningar och sen har jag laddat ipoden med braig musik. Känns lite konstigt att inte ha med mig något plugg eller något som jag måste göra, det känns jätte jättekonstigt. Jag har en jobbig känsla inom mig att jag måste göra något, jag kan inte bara vara utan jag måste ha saker för mig eller göra saker. Annars får jag panik, jag lovar att jag kommer att få panik ikväll eller imorgon på dagen före tävlingen för att jag inte har någonting att göra förutom att läsa.. PUCKO haha :D Ja ja sådan är jag, det är bra när jag har mycket att göra men nu när jag inte har någonting så måste jag ju passa på att njuta och ta det lugnt och bara vara. Jag måste lära mig att bara vara!

Nu ska jag gå upp till Emmy och Mary :)

Jag kommer hem imorgon natt någon gång och på onsdag ska jag jobba, oh yeah!


Igår och idag har vi lekt massa med puppisarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />