Emmy


förstår inte hur jag kan vara en sådan tisoptimist och stressa hela tiden över ingenting...


nu ska jag iväg på arbetsmöte sen ska jag kanske till nynäshamn ikväll/natt och vara med Fi+ Ma x2 imorgon på Macs landsställe. Men jag vet inte hur jag ska göra med den saken... kanske åker imorgon bitti istället eller om dom stannar och hälsar på lite i södertälje imorgon på vägen hem... vi får se hur det blir... saknar Mary  <3 som föresten ska få sin fina studenpresent nästa gång jag ser henne vilket jag hoppas är snart!!

bilder från Gotland kommer dyka upp här inom kort... har tillbringat ett antal timmar framför datorn idag men inte lyckats skicka eller ta emot från varken sara eller linda haha...

see you later! ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />