Maryyy ; lördag, eller?

jaha, nu var de lördag igen.

Idag har jag bränt mig på en bränmanet och sen har jag bränt min rumpa i solen. trevligt. jag som badar i solkräm innan jag går ut och så glömmer jag rumpisen.

kollar på resor till usa. måste boka på måndag. !!! ska till ambassaden nästa måndag, den 13 juli. Det blir spännande =)

jaja, det var allt för mig. Marcus hälsar massor till alla sina fans.

byee



Lite bilder från när jag och Fia besökte Emmy på tom tits i juni =))))

jag på luftblåsgrejen.

jag och fia på världens fulast planerade bild. hahah

Emmy har världens snyggaste rumpis ;) och jag har världens bredaste höfter ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blir det med din Kille när du flyttar?? du kanske hittar en där borta??

långdistans förhållande funkar aldrig... lycka till!

2009-07-05 @ 13:01:35
Postat av: Fisen

hahaha jag ser ju verkligen vettskrämd ut på bilden :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />