Maaaryyy´´ tisssdag

Tjosan.

Jag har hunnit med massor idag !!!

- Träffade Sten Björnum på morgonkvisten som kollade på min fot. Han prioriterar idrottare så jag fick tid direkt (dagens hälsning till han, helt klart!!).
- Åkte till Pappas jobb och jobbade någon timme.
- Fick tag i Tommy som ska gör inlägg till mig i skorna. Snabbast i stan säger ryktet.
- Hem och vidare till banken för att skriva på papper om mastercard. yeah. Chefen blev så glad över att 'äntligen få träffa Stefan Alenbratts dotter' att jag fick massa gratis swebank grejer. såsom väska å handuk etc. haha.
- Sen lunch.
- Sen shoppa loss på Ica Maxi med mamma. eh.
- Träna snabbdistans i spöregn.
- Städa
- Hitta bilder på alla datorer i huset som jag ska beställa hem.
- Åh, nu börja göra middag.
- Å sen hämta MAARCUS på stationen.

PUUUSS!!


haha, kolla vad jag hitta när jag letade bilder.
mitt självpoträtt i ettan :P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />