FIA - Prima skinka, japp japp

Jag mår skitdåligt, men jag mår som jag förtjänar.

Den här dagen kommer försvinna, jag kommer inte göra någonting.

Jag har i för sig städat hela huset med Emmy, i morse.

Funderar på att äta något, är inte hungrig så jag håller mig till vatten.

Mängder av vatten måste drickas! Finns melon kvar från igår, mums!

Jag tänker tillbaka på gårdagens fest, försöker minnas vad som hände och vad alla gjorde och när alla gick hem, lite småkul faktiskt, men det är mycket som jag inte kommer inte ihåg.

Det där var dumt, men samtidigt jävligt skönt att ta tag i det, men ältandet sen var inge bra... Jag var full.

Nu ska jag kolla på någon film, blev jobbigt att skriva.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anonym

..Blame it on the a-a-a-a-aaaalkohol......

2009-07-26 @ 14:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />